من بعد ماتملك قلبي
توعدني ولا اوفيت
ايا حلو ياساكن نبضي
راح اجيك لحد البيت
ايا نور طريقي ودربي
انا غيرك ما حبيت
ياوحشني جدآ خالص
والقلب فحبك خالص
راح ابعد عنك خالص
لو يوم هتقولي نسيت
انا روحي تشوفك نور
طيب وانا طبعي صبور
"وحياتك" انا " مسرور
لوتيجي وقلت انا جيت
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق