ما بحلمش
انا فى الاصل مابحلمش
ويوم الحلم ما يجى
مايظهرش
يجينى كابوس ويجذبنى
ورعب فى رعب
يجعلنى
وباب مرة تغلقة
وتارة اخرى تدفعة
اصرخ وقول ياربى
والصاحى يسمع اهاتى
وبسرعة يجى يدفعنى
و نقول عليه حلم
وهو كابوس وهى
الرعب
ستشرق الشمس يوما ...!!!
بلا وجع ... أو ألم ......
و سنحيا من جديد ...... 🥀. (كاس الصبر )
*******************
والأكيد إن فى بعادك دا راحتى؟!
ياواخد روحي من روحي
تميد الدنيا من جرحي
ياسارق فرحي من عيني
ومين مالجرح يداويني
دا كل جرح الدنيا جنب جرحى مايساويش
الوجع طق وهجانى
قالى نفسى
أفرح وعيش
و كاس الصبر أنا شربته عشان أصبر مصبرنيش
أنا من قلبي حبيتك
أنا اللى بروحى حسيتك
أنا اللي إتمنى يبقالك
وباع الدنيا على شانك
وكنت أتمنى أعيش جنبك وكون شمسك
وكون ضلك وكون بيتك
محستنيش
أنا قررت نسيانك
لأنك كنت هاجرنى
وكنت الجانى على قلبى
متسألنيش
ومتلومنيش
على القسوه وع الهجران
انا عايشه على ماضي
وذكرى حب مش عادي خلاص بعدك بقى عادي
ولو بتعيد حساباتك
وشوفت البعد فيه حياتك
خلاص إرحل
وسيبني أعيش مع جروحي
وفوتلي الباقى من روحي
مابين ألمي وبين نوحي
ولما الناس عليك تسأل
هقول حبك دا كان أضعف من إنه يعيش
متسألنيش
وعيش إنت كدا لنفسك 🤚
مانيش طالبه حنان قلبك ولاعطفك
أنا من وقت ماسيبتك قدرت أعيش
أنا نفسي متظلمنيش🙏
وسيبني أعيش🖐️
سيبني أعيش🖐️

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق