،،،،،مش هاحس بيك،،،،،
******************
مين بينادي من بعيد
مين فايتني من جديد
وفاتلي حبي هناك وحيد
اسمعيني قبل ماتمشي
وافهميني قلبي مانمشي
وانشغلت زمان بحبك
وانهرضا فكرت امشي
هوه صوتك إلي سامعه
هي دي نبرت نداك
هوه قلبك مش هاراجعه
عمري ماارجع تاني لهواك
انت كنت كل حاجه
كنت بتمني رضاك
ليه تبعني وبعدت عني
ليه رحلت بعيد هناك
كنت بحلم اني اضمك
كنت بتمناك شريك
وانت جارح قلبي قلبك
قولي ايه بس إلي فيك
عمري تاني مش هاسامحك
عمري ابدا مااعود اليك
أنت كنت وكنت حاسك
انهرضا خلاص قلبي نسيك
مهما تترجي،،،،،، فيا
مهما تنده جوه قلبي مش لاقيك
ايوه مهما صوتك ينادي
مش هاشوفك واحس بيك

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق